You go girl



Inget känns kul idag. Det har varit min lediga dag och jag har tvättat 2 tvättmaskiner, varit ute med hundarna, lagat mat och varit en sväng till Täby.
Men nu sitter jag här igen. Ensam. Allt jag tänker på är alla jag saknar. Det gör ont i hjärtat. Folk som har haft så otroligt stora platser i mitt hjärta har hamnat alldeles för långt borta. En person saknar jag lite extra. Minnen från flera år tillbaka dyker upp och jag blir... ledsen. Och inte kommer det bli som det en gång var. Det förstår jag. Men återigen så är jag den som aldrig ger upp, jag kan inte släppa tanken på att det visst kan bli som det var! Med vilja och mod så går ALLT! Men ingen vill som jag. Jag har tydligen för stark vilja..

Nu ska jag krypa ner i sängen. Det väntas jobb, lördag söndag och måndag.. 8 timmarspass varje dag. Lika bra det så hinner jag inte tänka på allt tråkigt. Jag ska faktiskt utbilda hela helgen också så vi får se vad helgen har att ge för roligheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0